Klachtenregistratie

  • Neemt u klachten serieus?

    Inwoners van uw gemeente krijgen op enig moment in hun dagelijkse omgeving te maken met beschadigd, vernield of verouderd publiek eigendom. Dat kan variëren van een verstopt riool tot een vernield verkeersbord. Als inwoners overlast ervaren of zich betrokken voelen bij hun woonomgeving zullen zij de gemeente benaderen met een klacht of melding.
    Neemt u de klachten serieus? Wilt u snel en adequaat reageren om de problemen te verhelpen? Een grote kans dat u te maken krijgt met tevreden mensen. Een fijn resultaat!
    Maar hoe organiseert u een snelle reactie op klachten?
    Het klachtenregistratiesysteem van Buro De Wilg Software biedt u uitkomst.


  • Dagelijkse praktijk
    Buro De Wilg Software heeft zich bij de ontwikkeling van het klachtenregistratiesysteem uitgebreid laten informeren over de praktische zaken waar een gemeente dagelijks mee te maken heeft. Dat heeft geleid tot een softwaresysteem waarmee verschillende gemeenten inmiddels werken. Het sluit aan op de wensen van zowel het operationele als het managementniveau.

    Mogelijkheden
    Komt een melding binnen, dan zoekt het klachtenregistratiesysteem middels een koppeling met de WOZ-administratie de betreffende naam en adresgegevens. Eenvoudiger kan het niet!
    Andere mogelijkheden die het systeem biedt zijn:

  •  een directe toewijzing van de uitvoering van de taak;
  •   toekenning van prioriteit;
  • planning van de werkzaamheden;
  • routeplanning afvalinzameling
  • vermelding wanneer de werkzaamheden verricht zijn;
  • levering van managementinformatie.